Alla inlägg under november 2008

Av Sundance - 30 november 2008 22:52

Ta-farväl-av-onyttigheter-kvällen har gjort att jag har ont i magen. Har tryckt i mig allt jag har velat idag, eftersom jag har sockerförbud till minst februari (jag kommer klara det, mamma har lovat att hjälpa mig).

Nu ska jag träna lite, och sen drar mitt nya schema igång.
JAG TÄNKER INTE ENS KLAGA PÅ ALL MAT JAG HAR ÄTIT IDAG EFTERSOM DET VAR PLANERAT.

Av Sundance - 30 november 2008 02:38

Jag har sabbat real bad, men festen var kul och nu ska jag försöka sova.

Av Sundance - 28 november 2008 07:45

Nu ska jag snart gå till skolan och ta ett vidrigt matteprov som kommer gå käpprätt åt helvete.
Sen kommer mor och hämtar mig, så drar vi till the-happiest-place-on-earth (not; BUP).
Ikväll är det jobb på Nationalteatern som gäller så idag blir det bara lunchen (salladsbuffé) med mamma som ska åka in i min mun.

EDWARD ÄR SÅ JÄVLA FIN. OKEJ? OKEJ!

Av Sundance - 28 november 2008 01:03

Det har varit en sjujävla härlig dag, om man bortser från hur dålig jag har varit med ätandet. UNDER ALL KRITIK.

Vi var på bio (Jag, Emil, Tova, Malin, Maritza och Elin). Vi såg Twilight och jag är så galet kär i Edward och ååååh den var så bra att jag nästan börjar gråta (började gråta ett otal gånger inne på biografen och begravde mig i Emils arm).
Vi var och fikade innan bion och då åt jga två kladdkaksbitar med grädde. HUR LYCKAS MAN VARA SÅ VÄRDELÖS?
Och efter bion åt jag till och med godis. Usch, jag förstår inte vad som hände.
Tova följde med mig hem sen så att jag inte skulle råka hetsa eller börja spy för jag måste må bra psykiskt imorgon när jag ska till mitt (antagligen) sista BUP-möte.

Nu är jag riktigt peppad tills på måndag då jag inför mina nya regler. Har bunkrat upp med ny våg, matdagbok och träningsskor.
Berättar mer på måndag. (Jag kommer antagligen inte att blogga förrän måndag eftersom mycket händer i helgen och jag kommer äta som ett svin men det är okej, för november skulle ju vara en 'friskmånad' och december blir bannemig långt ifrån onyttig)

PS. TACK FÖR PRESENTEN ANNA, DEN VAR HUR FIN SOM HELST! Och färgen matchar mitt hår och jag ska försöka ha det på mig i princip jämt. Tack hjärtat, jag blev verkligen rörd.

Av Sundance - 26 november 2008 23:25

Jag kan dra åt helvete för att jag är så äcklig och äter.
Så.jävla.mycket.mat

Men om man bortser från all vidrig och onyttig mat så har dagen varit superb och jag fick reda på att jag ska få ett syskon i juni! Fick även superbra födelsedagspresenter, men jag hatar mig själv så jävla mycket för allt jag har stoppat i munnen.

Av Sundance - 26 november 2008 07:47

Tjolahopp idag fyller jag sexton år och har på känn att detta han bli världens bästa födelsedag!
För en gångs skull kommer inte hela jävla släkten över och ger mig panik, utan den ska firas med mamma, katten och hasse och vi ska äta nyttiga havrepannkakor och bär.
Och så ska jag självklart testa glassmaskinen pappa gav mig! Recepten i boken är jättesöta och feta, men pappa hade knep att göra riktigt fettsnål (och sockersnål) glass som jag tänkte testa.

För övrigt var jag JÄTTEDUKTIG igår, och sprang 45 minuter (-600 kcal), gjorde 500 situps + morgon&kvällspass och jag åt "bara" 250 kcal (två ägg och två knäckebrödsmackor med ost)

Och så har jag börjat dagen med morgonpass och situps, och ska snart träna lite mer och sen gå till skolan. Ah, jag kanske äntligen har börjat vända på det dåliga?

Av Sundance - 25 november 2008 12:31

Idag behöver jag inte äta en tugga, men det känns så onödigt när jag ändå inte får träna förrän torsdag.

Jag är så trött och ledsen och besviken.
Men snart kommer fina vänner och muntrar upp mig.
De kommer säkert lämna mig när de ser hur misslyckad jag är. Fan.

Av Sundance - 24 november 2008 21:45

Om jag inte tar mig ur mitt feta skal och lever som en smal människa nu, så finns det ingen återvändo.
Jag bara gråter och skakar, och mamma tröstar.
Det blir ingen skola imorgon. Fick jag bestämma skulle jag aldrig lämna lägenheten igen.

Ovido - Quiz & Flashcards