Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Sundance - 2 februari 2009 17:24

Det är faktiskt skönt att mamma vet om min ätstörning. Nu är det lättare att tacka nej efter en portion mat. Nu förstår hon varför jag har ont överallt, nu förstår hon varför jag har huvudvärk så ofta, och nu förstår hon varför jag alltid är illamående. Hon kan trösta på ett helt annat sätt.
Och det kommer nog bli betydligt lättare att vara hos pappa nu när han också vet.

Idag har jag hetsat, men jag har inte allt för stor ångest över det. Det var ingen stor hets, och jag har lyckats smita ut på tre promenader, så en del har jag förbrännt iaf.
Tänkte hoppa in i duschen, men mammas kille kom just hem och han är den sista på jorden jag har lust att prata med just nu.
Har jag nämnt att jag inte gillar honom? Jaha, bara hundra gånger...

Förresten, IDAG RAKADE JAG AV MALIN ALLT HÅR! Det blev sjukt snyggt. Tänkte att ni ville veta det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards