Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sundance - 6 februari 2009 20:23

Det var det här jag behövde.
Ett riktigt gott skratt.
Jag satt och läste en lista med ovanliga förnamn i Sverige, och mitt allt började jag hejdlöst skratta rätt ut i tomheten av min lägenhet.
Jag skrattade så mycket att min mage vred sig och tårarna sprutade.
Och nu efteråt känner jag mig som en helt annan människa.

Två personer i Sverige heter Anus.
Tre heter Katt och tre heter Fisk. Jag undrar om Katt får instinkter att äta Fisk om de möts.
En ensam stackare heter Barbapappa, och det ska bli min uppgift i livet att finna honom.

Av Sundance - 6 februari 2009 17:10

Det har varit snöstorm hela jävla dagen.

Inte bara lite heller, utan yrande blötsnö som gjorde det praktiskt taget omöjligt att cykla till skolan.

I övrigt har dagen flytit på rätt bra, men jag sväller mer och mer för varje sekund.
Jag gick till Hemköp med mamma nyss, och vågade knappt titta på varorna för jag var rädd för att de skulle hoppa in under huden på mig.

Ätstörningsenheten ringde idag. De hade läst mina journaler och tyckte inte att ätstörningar var mitt största problem, så de vill sätta mig på soc istället. Mamma blev arg, jag blev sårad, allt är åt helvete. Tjolahej, nu ska jag tvinga mig att göra situps.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards